2010. szeptember 4., szombat

JÁTÉK

Maradéktalanul játék!!!











Erga GyöngyÉlete -nél én nyertem meg múlt hónapban a maradéktalanul játékot, melynek kezdeményezője Timel volt.
Én nagy gondban voltam hogy mit is készítsek, s mert a maradékaim közt sok az üveggyöngy és mostanság sok bogyókát készítettem , ím a végeredmény !

Aztán készült még egy változat , így a nyertes választhat a két lánc között !!! /Majd mutatom!/
Szabályok:
1. Jelentkezni komment formájában lehet.
2. Sorsolás útján aki megnyeri az ékszert, az vállalja, hogy ő is készít maradék gyöngyből valamit, és 1 hónapon belül meghirdeti a játékot.
3. Nem kötelező , csak akkor tedd ki ezt a felhívást a blogodban, ha úgy érzed , jó ha sok ember játszik :)


Jelentkezési határidő :2010 szeptember 20.-a éjfélig

10 megjegyzés:

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Nekem még nincs zöldes nyakláncom ;)
Viszont van még sok-sok maradék gyöngyöm!

Krisztina írta...

Bár a gyöngyözés hatására egész (khm :D) színes egyéniség lettem (uralkodó színem mindig is a kék volt) - zöld ékszerem még nem készült.

Ez okból kifolyólag - na meg nem elhanyagolható szempont, hogy a nyaklánc is csodaszép - szeretnék "harcba" szállni érte, vállalva a játék továbbvitelét, maradékaim felhasználását :)

Édua írta...

Maradék gyöngyöm az nekem is van,szívesen jelentkeznék!

Dalma-Almada írta...

Maradék gyöngyeim vannak, elképzelésem van, vágyam van a szépre, blogom van! Hát benevezek!
Szívesen viselnék Tőled egy szép darabot!!!!!!

Enma írta...

Un collar muy bonito y alegre.

Unicornio írta...

Very pretty!!!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Es precioso!!!!!!!!!!

Cheeks írta...

Szeretnék én is beállni a sorba, maradék gyöngyben nincs hiány nálam (sem). :)

Ládikó írta...

Szia! Jelentkezem én is, maradék gyöngyöm rengeteg van. :-)

norono írta...

Hű de szépséges! Hát persze, hogy jelentkezem erre a játékra!