2009. november 12., csütörtök

Egy évesek lettünk



Tavaly November 7-én volt az első klub találkozó, így most egy évesek vagyunk !A megszokott időben érkeztem az iskola tan műhelyébe , ahol a lányok már meglepetéssel vártak !




Az asztalt csodásan megterítették és a pezsgő és a torta is megérkezett már !
/Köszi Ildikó !/





Íme a hatalmas habos joghurtos szív torta !
Rajta a klub emblémája és neve ,egy klassz kis kártyán, amit én egy nagy változatban kaptam ! /Köszönöm !/





Tizenketten ültük körbe ma az asztalt ! Sajnos vannak akik nem lehettek most velünk !
Reméljük a következő gyertya gyújtáskor mindenki velünk tud ünnepelni !





Az első pezsgő bontás és koccintás !
Köszönöm lányok az elmúlt egy évet ! Remélem a szám vetésünk is elkészül /Laura jóvoltából/ az eseményekről, amiket együtt éltünk meg, ez idő alatt.





A gyerekeink épp az iskola aulájában Halloween partit tartottak ,de egy kis torta becsalogatta őket is hozzánk !




Végül a férjek ,akik ma a türelmes sofőrök feladatát kapták .
Nagyon aranyosan félrevonultak , amíg a lányok pezsgőztek és tortáztak .
Ők csak ásványvizet ittak ! Köszönöm nektek is fiúk !
Hát ez volt az utolsó klub napunk képekben , röviden!

3 megjegyzés:

ireneli írta...

Bonita reunión, la amistad es maravillosa, seguir haciendo esas reuniones!!! besos.

Unknown írta...

Gratulálok mindannyiótoknak! Szuper csapat vagytok. Lélekben mindig veletek vagyok, Éva, mond meg a többieknek is! Annyira jó lehet együtt fűzögetni ilyen nagy társaságban!
További sok boldog évet nektek így együtt!
Puszi: Panka Szentesről

Ági mama írta...

Gratulálok! Kívánom, hogy még sok ilyen szép évfordulótok legyen!!